czwartek, 6 kwietnia 2017

Jakie kanały na YouTubie polecam?

Cześć wszystkim :)
Niestety czasami jak czegoś bardzo się chce i stara  się, żeby wyszło to wszystko nam skutecznie utrudnia realizację, też tak macie? Obiecałam sobie, że będę regularna z wpisami na bloga, a tu niestety ciągle coś... na uczelni nawał wszystkiego, w domu też każdy ma jakieś obowiązki i tak leci czas nie wiadomo kiedy :( No dobra, ale celem tego wpisu nie jest marudzenie na ciężki żywot studenta tylko coś bardzo przyjemnego dla mnie :) A mianowicie chodzi o ulubione youtuberki urodowe, które namiętnie oglądam jak tylko mam wolną chwilę :) Jeśli jesteście ciekawi kogo śledzę to zapraszam do dalszej części wpisu :)

Postanowiłam, że podzielę się z Wami moimi ulubionymi youtuberkami, które regularnie oglądam :) Dziś wymienię ich 5, jeśli będzie większe zainteresowanie tego typu wpisem to na pewno ukaże się jego kontynuacja :)

Zacznę od niedawno przeze mnie odkrytej dziewczyny o nicku Agasava, którą uwielbiam za naturalność i przepiękną urodę. Jej filmiki są prowadzone na pełnym luzie, w żadnym wypadku nie wyreżyserowane, a kosmetyki jakie pokazuje są przystępne cenowo nawet dla przeciętnej studentki :) Ma tak hipnotyzująco śliczne oczy i kreski mimo opadających powiek, że nie mogę oderwać od nich wzroku :) To właśnie dzięki niej przekonałam się, że moja problematyczna budowa oka niekoniecznie spisuje mnie na straty jeśli chodzi o malowanie kresek linerem. Polecam każdemu zajrzeć na jej kanał, przesympatyczna dziewczyna! :)


Kolejna youtuberka na mojej liście to nie do końca beauty youtuberka, ponieważ nagrywa ona wiele vlogów ze swoim przekochanym synkiem Ignasiem. Mowa tutaj o Karolinie Myśliwiec, uwielbiam tą kobietę! :) Inspiruje mnie do ciągłego doskonalenia samej siebie, dla mnie jest wzorem do naśladowania jeśli chodzi o dbanie o dom, rodzinę, wychowywanie synka. Przesympatyczna i śliczna kobieta :)


Jeśli chodzi o vlogi i pogadanki to bardzo często przy wykonywaniu porannego makijażu towarzyszy mi Anita z kanału No to jestem!. Jest to przesympatyczna nauczycielka plastyki w szpitalnej szkole, która ma świetne podejście do życia i taką motywację w sobie. Oglądając ją zawsze mam przypływ energii do działania :)


Modowe i inspiracyjne sprawy to oczywiście loveandgreatshoes. Dwie przyjaciółki, zupełnie od siebie różne, ale jednak takie same. Uwielbiam ich haule ubraniowe, bo zawsze mogę podpatrzeć coś dla siebie, coś co mogę łączyć z czymś innym o czym nigdy nawet nie pomyślałam :) Ich makijaże świetne, tak samo jak GRWM - montaż pierwsza klasa! :) Myślę, że jeśli chodzi o te dziewczyny to mało która z Was o nich nie słyszała :)


Ostatnią z tej dzisiejszej 5, ale absolutnie nie najgorszą chciałbym Wam przedstawić chyba dosyć mało znaną makeupową maniaczkę, którą poznałam dzięki jej bardzo konkretnym i szczegółowym, a zarazem ekspresowym recenzjom podkładów. Uwielbiam Hanię z kanały digitalgirl, natomiast ona jest posiadaczką cery suchej i recenzje w jej wykonaniu niestety nie do końca mi pomagają, natomiast makeupowa maniaczka to dla mnie taka digitalgirl tylko o cerze mieszanej :) Jej nick idealnie odzwierciedla jej zamiłowanie, uwielbia makijaż i to od razu widać :)


Na dziś to już wszystkie dziewczyny, które polecam wyszukać na YouTubie. Wybrałam te osoby, które może są trochę mniej znane od kultowej już Maxineczki i Katosu, o których już nie trzeba mówić. Mam nadzieję, że tego typu wpis okaże się dla Was interesujący :)
Koniecznie dajcie mi znać czy znałyście te dziewczyny, czy je oglądacie :) A może po raz pierwszy widzicie o nich jakąkolwiek wzmiankę? Czekam na Wasze komentarze i Wasze ulubione youtuberki, które oglądanie do porannej kawy bądź do poduszki :)

17 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie znam żadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje nic innego jak zachęcić Cię do zajrzenia na nie w wolnej chwili :)

      Usuń
  2. Nie oglądam youtube, wolę blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio też przepadłam w blogowej sferze, ale jednak na yt też zaglądam :)

      Usuń
  3. Oj, też mam ostatnio problem z regularnością. Głównie przez zawieszanie się komputera. Z telefonu ciężko coś dodać, tak by miało ręce i nogi. Życzę powodzenia w realizacji planów! :)
    Nie zaglądam za bardzo na vlogi, ale warto chociaż kilka znać. :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie najgorsze są te problemy techniczne, z którymi ciężko sobie poradzić, ale wszystko z czasem jakoś wraca do normy :)
      Tobie jako młodej mamie wcale się nie dziwię, że wolisz ten czas poświęcać maluszkowi a nie yt :)
      Również serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia w dążeniu do swoich wyznaczonych celów :)

      Usuń
  4. Maxi i katosu znam w sumie z wszystkich które wspomniałaś tylko te dwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat one są bardzo znane ze swojej profesjonalności w tej dziedzinie, ale ostatnio jakoś odczułam potrzebę znalezienie kogoś u kogo widać tą pasję makijażu taką świeżą :)

      Usuń
  5. Oglądam youtuba, ale przyznam, że żadnego z tych kanałów nie znam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony jakie kanały możesz polecić? Może odkryje kogoś nowego :)

      Usuń
  6. tych nie znam , ide zobaczyc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać czy dziewczyny przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  7. Nie znam żadnego z tych vlogów, szczerze mówiąc mało co oglądam teraz yt. Brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, jest tak wiele obowiązków każdego dnia, że tą chwilę wolnego czasu często lepiej spędzić w inny sposób niż przed komputerem :)

      Usuń