czwartek, 6 lipca 2017

Propozycja letniego manicure hybrydowego

Cześć cześć! ;)
Jakiś czas temu na moim Instagramie pokazałam Wam mój obecny manicure hybrydowy, który wykonałam po długiej przerwie od hybryd. Jest to moja propozycja letniego, wakacyjnego manicure, ale z uwzględnieniem tego, że w najbliższym czasie podejmę pracę, w której długie paznokcie byłyby utrudnieniem. Jeśli jesteście ciekawi jak go wykonałam i jakich produktów użyłam zapraszam do dalszej części wpisu :)



Długa przerwa od malowania paznokci lakierami hybrydowymi spowodowała, że niestety ta czynność sprawiła mi trochę trudności i na nowo muszę się nauczyć co i jak :) Są wakacje więc z przyjemnością nadrobię :)
Uwielbiam długie paznokcie, może nie jakieś wybitnie spiczaste szpony, ale lubię takie stosunkowo długie paznokcie i w moim przypadku właśnie na takich najlepiej wyglądają lakiery. Dziś jednak będzie coś dla krótkich paznokci :)

Mój manicure rozpoczęłam standardowo od nałożenia bazy z firmy Bling.
Kolejny etap to już kolor - tym razem zdecydowałam się na delikatny, zgaszony róż, który na porę wakacyjną będzie jak najbardziej odpowiedni. W tym celu użyłam lakieru Bling o numerku 06.
Lakier dał bardzo ładne krycie po jednej warstwie, ale dla pewności nałożyłam dwie cieniutkie.

Kolejnym krokiem był kolorowy akcent na końcówkach paznokci. Wybrałam kolor czerwony, który pochodzi również z firmy Bling i jest to numer 40 - przepiękna krwista czerwień.
Akcent na końcówkach wykonałam zwykłą wykałaczką - hybrydy dają łatwą możliwość do usuwania wszelkiego rodzaju nierówności i nanoszenia poprawek, dlatego nie potrzebowałam specjalistycznego pędzelka do wykonania tego wzorku.

Na koniec wszystkie paznokcie pokryłam topem Bling.

Wszystko po raz ostatni utrwaliłam w lampie.
I gotowe! :)

Jak Wam się podoba taka propozycja manicure hybrydowego na lato? Nie lubię siebie w krótkich paznokciach, dlatego poczekam aż odrosną i na pewno odtworzę ten typ manicure :)

11 komentarzy: