niedziela, 13 marca 2016

Klasyczne kolory na paznokciach z nutą szaleństwa :)

Dziś po raz pierwszy pojawia się na tym blogu coś o tematyce paznokciowej, a mianowicie moje ulubione ostatnimi czasy połączenie kolorów nude z czernią, które moim zdaniem wygląda elegancko, schludnie i nie gryzie się z żadnymi ubraniami, które akurat mamy na sobie. Jeszcze tego o mnie nie wiecie, ale bardzo lubię malować paznokcie na przeróżne kolory - stonowane, szalowe, w zależności od pory roku i mojego humoru. Nie lubię mieć niepomalowanych paznokci, tak sobie już uroiłam w głowie, że pomalowane paznokcie to dla mnie zadbane paznokcie :) Jeśli chcecie zobaczyć jakich lakierów użyłam aby wykonać taki prosty manicure to zapraszam dalej :) Będzie duużo zdjeć... :)


 Jako pierwsza poszła w ruch odżywka z Wibo - Diamond Hard


Kolejno przyszedł czas na lakier w odcieniu nude. Sięgnęłam po jeden z moich ulubionych Golden Rose o numerku 206.



 Drugim akcentem kolorystycznym był oczywiście kolor czarny, również z Golden Rose i tej samej serii co poprzednik, w numerze 287.


Do stworzenia czarnych kropek użyłam sondy i jej bardziej precyzyjnej końcówki.


Na sam koniec mojego malowania paznokcie pociągnęłam je wysuszaczem z Cztery Pory Roku, ponieważ czynność czekania na zupełnie wyschnięcie lakieru i siedzenie jak mumia doprowadza mnie do szału :D



 Na koniec wszystkie narzędzia potrzebne to wykonania takiego manicure - nic nadzwyczajnego, każdy chyba ma to w domu, sondę spokojnie można zastąpić patyczkiem :)


A Wy jakie macie ulubione kolory lakierów? Lubie zdobienia czy raczej sobie odpuszczanie zabawę? Czekam na Wasze komentarze i wyrażanie swojej opinii co robicie ze swoimi pazurkami :)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szybki, a jednak coś się dzieje na tych paznokciach :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te paznokietki! :D Niby eleganckie a z nutą szaleństwa! :D Boskie! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Również używałam tego wysuszacza, kiedy jeszcze miałam zwykłe lakiery... teraz, kiedy poczułam moc LEDowej lampki, przy małym dziecku, nie wyobrażam sobie już 'czekać jak mumia' :D Czarny w połączeniu z nude to klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie tak samo ja mam :) hybrydy rządzą, chociaż trochę żałuję, że te zwykłe lakiery leżą i się kurzą :)

      Usuń