poniedziałek, 20 lutego 2017

Inspiracje organizacyjne do zrealizowania w Biedronce :)

Hej hej,
Wczoraj został przeze mnie opublikowany post dotyczący organizacji kosmetyków, w której głównie wykorzystałam organizery z Biedronki. Jeśli jeszcze go nie widzieliście to możecie go zobaczyć [tutaj]. Tak się składa, że od dziś obowiązuje gazetka promocyjna, w której do nabycia są właśnie te organizery. Jeśli ktoś jest zainteresowany to ich koszt to 9,99zł - z czystym sumieniem mogę Wam je polecić. Jeśli chcecie coś zmienić w organizacji Waszych kosmetyków to jest to bardzo dobre moment :) Biegnijcie do swoich Biedronek :)
Moimi dwoma faworytami jeśli chodzi o organizery są:
Organizer z 12 przegródkami na pomadki bądź lakiery, większą przegródką np. na podkłady - za nią znajduje się przegródka podzielona na pół, w której u mnie są konturówki i tusze oraz jedna płytsza gdzie można coś położyć
Organizer w kształcie dwóch połączonych ze sobą serduszek - jest naprawdę pojemny i umożliwia oddzielenie drobnej biżuterii od tej większej przez  co nie mamy bałaganu.
To już wszystko co chciałam Wam przekazać, mam nadzieję, że komuś ta informacje okaże się przydatna.

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to zorganizowałaś :)
    Rewanżuję się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za pozytywny komentarz :)
      Super, cieszę się, że odwiedziłaś mój mały kącik urodowy i zapraszam częściej :)

      Usuń
  2. Widać, że lubisz porządek. Obserwuję! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, ale nie zawsze udaje mi się go zachować w takim stopniu jakbym chciała :D
      Cieszę się, że do mnie zaglądnęłaś i zdecydowałaś się zostać na dłużej :) zapraszam częściej! :)

      Usuń
  3. Mam ten pierwszy i dobrze mi służy już kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo go lubię i jak na 9,99zł, które kosztuje to uważam, że jest świetny :)

      Usuń
  4. o,może wreszcie taki kupię bo planuję i planuję...a pasowałoby moje poniewierające się wszędzie szminki ustawić do pionu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to musisz się spieszyć, bo te organizery zawsze bardzo szybko znikają, ale mam nadzieję, że udało Ci się go upolować :)

      Usuń
  5. Właśnie idę dziś do Biedronki może będą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na uporządkowanie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. (chyba mój komentarz się nie dodał przez problemy z Internetem)
    Widziałam te organizery, ale żadnego nie kupiłam. Teraz trochę żałuję, bo zobaczyłam u Ciebie jak fajnie można w nich poukładać kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz otrzymałam Twój komentarz, więc chyba faktycznie było coś nie tak z Internetem - zdarza się :)
      Organizery są naprawdę fajne, ale te promocje pojawiają się co jakiś czas, więc na pewno prędzej czy później na nie trafisz, jeśli tylko będziesz chciała :) Myślę, że to fajna opcja na zorganizowanie kosmetyków, bo nie jest kosztowna ;)

      Usuń
  8. Nie widziałam tych organizerów u siebie, ale będę musiała się przyjrzeć, bo mogłam ich po prostu nie zauważyć. Ten pierwszy szczególnie mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety one bardzo szybko się wyprzedają, więc może ich już nie być :/ Ale w ramach pocieszenia dodam, że przynajmniej 3 razy do roku biedronka przywraca je do sprzedaży - za któryś razem na pewno się załapiesz! :)

      Usuń
  9. Lubię te organizery z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jest nas dwie :) ładnie wyglądają, są praktycznie i nie rujnują zawartości portfela - ideały :) jeszcze tylko jakby wprowadzili nowe modele to już w ogóle byłoby super :)
      Dziękuję za zaglądnięcie do mojego skromnego kącika, zapraszam częściej! :)

      Usuń
  10. Tez nabylam takowe organizery w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się udało, bo bardzo szybko się wyprzedają :)

      Usuń