czwartek, 16 marca 2017

Stylizacja lumpeksowa 1 - czyli jakie perełki ubraniowe można kupić za grosze... :)

Hej wszystkim! :)
Dziś troszkę inna tematyka niż do tej pory poruszana na moim blogu. Będzie o ubraniach i zakupach w sklepach z odzieżą używaną/lumpeksach/szmatekasach - jak kto woli :)
Jeszcze tego o mnie nie wiecie, ale ja uwielbiam tego typu sklepy i wynajdywanie różnego rodzaju świetnych, oryginalnych i niepowtarzalnych ubrań, które kosztują niewiele :)
Ten wpis ma być inspiracją - nie jestem uzdolniona pod względem dobierania ubrań do siebie, nie jestem żadną stylistką, ale mam nadzieję, że kogoś zmotywuje ten post do poszperania w wolnym czasie w najbliższych lumpeksach :) Ciekawi co na dziś Wam przygotowałam? W takim razie zapraszam dalej... :)

Cała stylizacja przeze mnie dziś przygotowana to ubrania pochodzące ze sklepu z odzieżą używaną. Ich cena waha się od 1-5 zł, więc myślę, że są to niewielkie pieniądze.
Z racji, że nie jestem znawcą mody to moja "stylizacja" będzie bardzo prosta, nic wydziwianego, ponieważ kompletnie się  na tym nie znam :) Ubieram się w to w czym czuję się dobrze i wyglądam moim zdaniem korzystnie :)

Pierwszym elementem jest koszulka na krótki wywinięty rękaw, na dole ma ona gumkę przez co dodatkowo ładnie dopasowuje się do figury. Ma ona nadruki czarno-białe.


Na zewnątrz nie jest jeszcze super ciepło, dlatego zdecydowałam się na rozpinany na guziki cieplutki sweter w intensywnym czerwonym kolorze.


Do tego wszystkie założyłam standardowo jeansowe rurki z wysokim stanem.

Moją perełką w zakresie dodatków jest torebka, którą udało mi się zakupić za grosze w lumpkesie. Ostatnio są one bardzo popularne, ale ich  ceny są stosunkowo wysokie.

Jeśli chodzi o buty to jest to wyjątek, ponieważ zostały one kupione w sklepie obuwniczym. Jednak były kupione na tak dużej promocji, że wrzuciłam je do tego wpisu.


 Odzież wierzchnia, na którą się zdecydowałam to fioletowy płaszczyk z Zary, który był w stanie idealnym oraz lawendowy szalik. Wszystko to prezentuje się następująco...

I to już wszystkie ubrania, które miałam Wam do pokazania. Teraz zobaczmy ile wydałam na wszystkie te elementy garderoby
- koszulka: 2zł
- sweterek: 2 zł
- rurki: 4 zł
- płaszcz: 1 zł
- szalik: 2 zł
- torebka: 4 zł
+  buty zakupione w sklepie obuwniczym po mega obniżce i zapłaciłam za nie 9 zł :)
Należy dodać, że ja jestem osobą, która kupuje głównie ubrania, które są w stanie idealnym, nie noszą żadnych śladów użytkowania. Nie kupuję ubrań tylko dlatego, że są tanie :)

W sumie daje to kwotę 24 zł, więc myślę, że jak na tak dużą ilość ubrań to jest to świetna cena :)

Lubicie chodzić do lumpeksów i szukać perełek ubraniowych? Koniecznie dajcie mi znać jak to jest u Was :)

32 komentarze:

  1. Właśnie dziś mam zamiar odwiedzić lumpeks :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak poszły poszukiwania i czy udało Ci się coś fajnego upolować :)

      Usuń
  2. ja to lubię po ciuchlandach połazić i wyszukać jakieś perełki;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie :) ja lubię czasami po prostu pooglądać, nie muszę nic kupować :) no chyba, że coś fajnego się trafi to czemu nie :)

      Usuń
  3. Ja nie mam cierpliwości do SH, ale wiem, że można znaleźć tam perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to już trzeba lubić, bo jednak w takich sklepach jest mnóstwo ubrań, które do niczego się nie nadają i można łatwo się zniechęcić :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tego płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk pochodzi z Zary i kupiłam w stanie idealnym - uwielbiam go i uważam, że to jeden z lepszych moich zakupów :)

      Usuń
  5. swego czasu lumpeksy wiele zmieniły w moich stylizacjach i podejściu do mody :) uwielbiam takowe perełki, chociaż ostanio dawno nie byłam w tego rodzaju przybytkach... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumpeksy to kopalnia różnego rodzaju ubrań, różnego rodzaju stylów więc każdy znajdzie coś dla siebie, ale trzeba trochę czasu i cierpliwości do tego :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo ją lubię i noszę namiętnie ostatnio :)

      Usuń
  7. Torebka jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się spodobała i byłam zaskoczona, że nikt przede mną jej nie kupił :)

      Usuń
  8. Torebka i koszulka bardzo fajne;) Sama też czasem chodzę do lumpeksów, ale jakoś ostatnio szczęście mi nie dopisuje;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się podobają, a za takie pieniądze to żal nie przygarnąć :)
      Oj bo niestety nie każda wyprawa do lumpeksu kończy się sukcesem, czasami naprawdę nic się nie znajdzie... w tym trzeba uporu i cierpliwosci :)

      Usuń
  9. Szkoda, że nie pokazałaś, jak całość prezentuje się na tobie.
    Ja jakoś nie jestem przekonana do kupowania w SH :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam osoby, która mogłaby mi pomóc uwiecznić te ubrania na mnie, ale dziękuję za sugestię ;)
      Jeśli ta seria się spodoba to może przy następnym tego typu wpisie postaram się, żeby forma prezentacji była inna :)
      Rozumiem, nie każdy lubi tego typu sklepy i oczywiście ma do tego prawo :)
      Dziękuję serdecznie i nawzajem :)

      Usuń
  10. Rurki za 4 zł? Żal nie brać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie potrafię buszować w SH.. W ogóle ostatnio nie mam serca do chodzenia po sklepach w poszukiwaniu ubrań. Wchodzę do kilku ulubionych i jeśli nic nie wypatrzę to wracam do domu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak do buszowania po tego typu sklepach trzeba mieć cierpliwość i wenę, bo to zajmuje sporo czasu, często trzeba naprawde sporo ubrań przeglądnąć żeby trafić na coś godnego uwagi :)

      Usuń
  12. U mnie 90% garderoby pochodzi z lumpeksow, a w tym takie perłeki, jak converse, superstary, spodnie levisa i torebka mulberry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie takie perełki wynagradzają przeglądanie całej masy ubrań :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię SH często można kupić za grosze fajne Perełki które w dodatku mają fajną jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jak dla mnie to tego typu sklepy są świetne :)

      Usuń
  14. Lubię kupować w sh, czuję się jak na poszukiwaniu skarbów :D Zawsze się coś znajdzie ciekawego i wyjątkowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo! :) Uwielbiam takie poszukiwania a jaka satysfakcja jak uda mi się znaleźć perełki :)

      Usuń
  15. Świetna torebka, za taką cenę to warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten płaszczyk z Zary w dodatku nie mogę uwierzyć, że za taką cenę. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tego typu sklepach jest tak mnóstwo różnego rodzaju perełek, że warto tam pójść i poszperać a coś fajnego dla każdego się znajdzie :)

      Usuń