niedziela, 13 marca 2016

Mini zakupy kosmetyczne :)

Dziś szybki wpis, w którym podzielę się z Wami moimi zakupami kosmetycznymi. Nie ma tego dużo, ponieważ niedawno zrobiłam większe zakupy: [LINK] i nie powinnam już wydawać pieniędzy na kosmetyki, jednak od jakiegoś czasu brakowało mi w mojej pielęgnacji czegoś co daje świetną dawkę nawilżenia, którego niewątpliwe potrzebuje moja skóra w przerwach pomiędzy AcneDerm. Jesteście ciekawi na co się skusiłam? Zapraszam :)
W oczekiwaniu na autobus poszłam do drogerii Wispol, którą swoją drogą bardzo lubię ze względu na różnorodność kosmetyków i dostępność różnych produktów, których nie znajdę np. w Rossmannie czy Naturze. Tam też natknęłam się na nowość czyli maseczki do twarzy Banii Agafii, o których pisałam już w poście o mojej chciejliście: [LINK]

Pierwsza po jaką siegnęłam to ekspresową maseczkę oczyszczającą do twarzy za 4,90zł, jak zobaczyłam tą cenę to od razu wylądowałam w moim koszyku. Nawet w internecie jest ona droższa. Tą maseczkę wzięłam z czystej ciekawości.
Druga po jaką sięgnełam to daurska, tonizująca maseczka do twarzy. Skusiły mnie obietnice producenta o bardzo dobrym usuwaniu podrażnień, nawilżeniu skóry i działaniu ochronnym. Za 100ml ten maseczki zapłaciłam 6zł.
Przeglądałam gazetkę Rossmanna w poszukiwaniu kremu nawilżającego. Bardzo chciałam kupić Cetaphil jednak cena 35-40 zł to trochę dużo jak dla mnie, dlatego postanowiłam poszukać  jakiejś alternatywy. Zobaczyłam, że w promocji jest cała seria  kremów Alterra Hydro z winogronem i biała herbatą, postanowiłam któryś z tych kremów kupić. Zastanawiałam się nad tym na dzień lub na noc, oba miały podobne dosyć fajne składy - na szczęście bez parafiny itp. Zdecydowałam się w końcu na krem w wersji na noc. Jego cena za 50ml to 6,89zł.

Na promocji znalazłam również emulsję nawilżającą dla mężczyzn z Isana Men, o której słyszałam bardzo dużo dobrych opinii. Posiada treściwy skład i dziewczyny, mające większą wiedzę na temat składników kosmetycznych używają tego kremiku jako nawilżacza na noc. Początkowo obawiałam się go kupić, bo jak to tak męski krem będę używać? Trochę odrzucała mnie myśl, że będę pachnieć jak facet, ale o dziwo ten krem ma bardzo delikatny zapach, wcale nie męski z czego szczerze się ucieszyłam jak tylko go w domu otworzyłam :) Jego cena to 4,99zł za 75ml. 


Kurczę krem dla facetów za pojemność 75ml kosztuje 4,99 zł a krem dla kobiet 6,79zł za 50ml. Czasami zazdroszczę Panom :)
Miałyście któryś z tych produktów? Jak je oceniacie? Stosowałyście kiedyś męski krem lub inny produkt? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)

8 komentarzy:

  1. Alterra się u mnie nie sprawdziła, ale maseczki z Bani Agafii uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszkodziła czy nic kompletnie nie zrobiła?
      A co do maseczek, to która najlepiej Ci się sprawdza? :)

      Usuń
  2. Lubię wszelkiego rodzaju maseczki do twarzy, tych jeszcze nie używalam, choć slyszalam o nich, moze niebawem się skuszę:-) Koniecznie daj znać jak tem krem dla mężczyzn się u Ciebie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po 2-3 użyciach tych maseczek i szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś lepszego po tylu naprawdę świetnych opiniach, ale może to za wcześnie na oceny :)
      Krem dla mężczyzn też bardzo mnie ciekawi - jak mi nie przypasuje to podrzucę go chłopakowi, mała strata :)

      Usuń
  3. Jestem fanką tych maseczek Agafii :) Polecam wersję z glinką błękitną i nawilżającą maseczkę na mleku łosia :)
    Znam też krem z Alterry, miałam wersję na dzień i na noc, oba dobrze się sprawdziły i nie zapchały cery, mam nadzieję, że u Ciebie sprawdzą się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta nawilżającą na mleku łosia już dawna za mną chodzi, więc kwestia czasu i będzie gościła na mojej twarzy :)
    Poużywam tego kremu przez dłuższy czas to przekonam się czym mi służy czy niekoniecznie, ale super, że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Alterry miałam krem pod oczy (na szczęście już go zużyłam) szczególnie nie przypadł mi jakoś do gustu. Czytałam, że ten krem do twarzy po niedługim czasie "śmierdzi jabolem" hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o czym mówisz... Używam tego kremu odkąd go kupiłam i wyczuwam w nim jakąś niefajną alkoholową nutę... :/

      Usuń