środa, 17 lutego 2016

Moja wishlista pielęgnacyjna, wspomagająca moją batalię z niedoskonałościami! :)

Jak wiecie z poprzednich postów rozpoczęłam swoją intensywną pielęgnację twarzy (włosów też, ale bardziej jednak na twarzy się skupiam), dlatego teraz na tym blogu będą się często pojawiały wpisy właśnie na tematy pielęgnacyjne. Mam sporo kosmetyków w domu, jednak dopiero od niedawna skupiłam się na analizowaniu składów i wnikliwym dobieraniu produktów pod swoje potrzeby, a nie dlatego że "ktoś polecał" "mówili, że dobre" "a bo w promocji było". Należało zakończyć przypadkowe zakupy już dawno temu, ale skoro tego nie zrobiłam to teraz przyszła na to pora. Obecnie jestem na etapie tworzenia planów pielęgnacyjny dopasowanych do mojej cery. Dużo kosmetyków już używałam wcześniej, jednak teraz troszeczkę je wspomagam i dziś tematem mojego postu będą produkty, które bardzo chciałabym kupić, ponieważ po analizie składów, przeczytaniu mnóstwa opinii mam podstawę twierdzić iż mogą mi się sprawdzić. Głównie skupiam się na kosmetykach nawilżających, bo stosuję Acne Derm, a jak wiadomo potrafi on wysuszyć skórę oraz na kosmetykach oczyszczających.
Jesteście ciekawi co sobie upatrzyłam? Zapraszam dalej... :)

1. Cetaphil Dermoprotektor - balsam nawilżający; jest to kosmetyk dedykowany do twarzy i całego ciała. Ja głównie chcę go kupić z zamysłem stosowania do skóry twarzy, która po nocnej kuracji kwasami Acne Derm jest wysuszona, a stan mojej cery nie jest na tyle fajny, aby zrezygnować z makijażu. Produkt ten jest często polecany przez dermatologów dla cer wrażliwych i trądzikowych, stąd moje zainteresowanie tym produktem. Stacjonarnie jest to wydatek rzędu 60zł, natomiast ja znalazłam go w aptece internetowej za 29,99/250ml. Pojemność bardzo duża, wiec produkt będzie wydajny :)


2. Fitokosmetik - glinki; w swoim posiadaniu mam glinkę zieloną i czarną, natomiast chciałabym zakupić jeszcze glinkę różową egipską, która jest przeznaczona do pielęgnacji skóry przesuszonej. Ma za zadanie nawilżać, tonizować i odmładzać.Chciałabym również glinkę białą anapską, która z kolei ma działanie oczyszczające,delikatnie złuszczające, jest bogata w minerały dotleniające skórę i stymuluje produkcję kolagenu. Przy zamówieniu skuszę się również na zapas glinki zielonej, ponieważ zostało mi jej pół opakowania. Znalazłam sprzedawcę, u którego każda z tych glinek kosztuje 3,50zł, więc cena rewelacyjna :)

3. Maseczki Banii Agafii - tutaj kuszą mnie praktycznie wszystkie, dziegciowa, niebieska oczyszczającą, tonizująca, odmładzająca na mleku łosia... słyszałam o nich mnóstwo dobrych słów, dodatkowo są na bazie nawilżającej wiec w sam raz dla cery traktowanej kwasem, która wymaga nawilżenia. U tego samego sprzedawcy, który posiada glinki można je nabyć w cenie około 5,50zł/ sztukę - cena jak najbardziej na tak.

4. Bielenda,Skin Clinic Profesional, Super Power Mezo Serum, Aktywne serum nawilżające Anti-Age - serum świetne pod makijaż, które utrzymuje stan nawilżenia w ciągu dnia. Jego cena to około 22zł w internecie.



5. Isana Men, krem nawilżający do cery wrażliwej Sensitive - lekki krem, szybko się wchłaniający, idealny pod makijaż gdy skóra nie wymaga dogłębnego nawilżenia. Do dostania tylko w Rossmannie, jego cena regularna to 6,99zł. Cene promocyjnej nie znam, ale przy najbliższej wizycie w drogerii rozejrzę się za nim.

To najważniejsze punkty na mojej liście, jak widzicie głównie zależy mi na nawilżaniu i oczyszczaniu twarzy - mało jest tutaj kosmetyków stricte do cery trądzikowej, bo większość z nich to produkty wysuszające i powodujące bardzo dużo negatywnych skutków na mojej twarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz